Jij hebt een nieuwe website nodig.

En ik kan je hierbij helpen! Vul onderstaand formulier en en je krijgt zo snel mogelijk een offerte.

Naam *
Dit is een verplicht veld
Email *
Geef een geldig e-mailadres op.
De organisatie
Wat is de naam van de organisatie en wat doet deze? Hoe is de organisatie georganiseerd?
Dit is een verplicht veld
Doel van de site
Wat is het doel van de website?
Dit is een verplicht veld
Indeling
Is er al een idee over indeling, aantal pagina's etc?
Dit is een verplicht veld
Layout
Heeft de organisatie een huisstijl die doorgevoerd moet worden in de website? Is er al een logo?
Dit is een verplicht veld
Wat vind jij mooi?
Noem 3 sites van concurrenten. Noem 3 sites die jou aanspreken qua stijl.
Dit is een verplicht veld
Wanneer moet de website af zijn?
Dit is een verplicht veld
22 - 9 = ?
Hierbij ga ik akkoord met de privacy verklaring van Webdesign by Charlotte.
Enter the equation result to proceed

Mensen die jou voor gingen

Wat je kan verwachten

>> Een website die aansluit aan jouw wensen
>> Na brainstormsessie 3 voorbeelden van mogelijke homepages waaruit je dingen kan kiezen.
>>  Een gebruiksvriendelijke en responsive website
>> Koppeling naar jouw social media kanalen
>> Handleiding voor eigen beheer na levering
>> Basis SEO optimalisatie
>> Coming Soon-page
>> Minimaal 3 maanden ondersteuning na levering

Een nieuwe manier van webdesignen

Toen ik begon als webdesigner, werkt ik volgens een vast stramien. Of althans, dat probeerde ik. Ik had een kennismakingsgesprek, maakte een eerste opzet, we hadden een feedbackronde, ik ging weer aan de slag, weer een feedbackronde en ik maakte de website klaar voor lancering. Wel zo duidelijk, toch?

Little did I know. Want…. Ik merkte dat mijn klanten meer contact wilden. En eerlijk is eerlijk; ik ook. Ik merkte dat het niet realistisch is om te denken dat je in 2 gesprekken iemand helemaal kan vangen in een website. Daar gaan echt wel meer contactmomenten overheen. Met de ene klant wat meer dan de andere. Maar werken volgens vaste feedbackrondes werkte niet voor mij.

Dus de knoop heb ik door gehakt: ik maak een passende website voor mijn klanten en deze wordt pas gelanceerd als we beiden tevreden zijn. Dus soms hebben we er maar twee gesprekken voor nodig, maar soms ook twintig gesprekken.

En zal ik je wat opbiechten? Het werkt veel lekkerder zo. De klant voelt veel minder de druk van het moment dat we elkaar spreken, maar visa versa  ook! Ik voel mij minder geforceerd in de contactmomenten. Want als ik iets vergeten ben te vragen, dan app of bellen we gewoon even. Wel zo makkelijk toch?